خیر، در میلزیلا شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای تمدید اشتراک پنل و یا ابزار خریداری شده ندارید و سرویس شما بصورت دایمی می باشد. آموختن از بهترین ها به شما کمک خواهد کرد تا موفقیت بیشتری در خبرنامه خود به دست آورید. بهترین خبرنامه های شرکت ها به خوانندگان خود الهام می بخشند و منجر به فرصت های تبدیل بیشتری می شوند. با این وجود، برخی از برندها موفقیت را در ارسال ایمیل های هفتگی یا حتی روزانه می بینند.
برخی از افزونه های مرورگرها پیش نمایش مختصری از محتواهای ایمیل وقتی به دست مشترکین می رسند نشان می دهند. به همین دلیل در نوشتن چند خط ابتدایی یا اولین تصویر دقت بیشتری به خرج دهید و بیشتر مراقب باشید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ “وب ثمر ” تلاش خودمان را می کنیم تا شما را به نتیجه مطلوب برسانیم و کسب و کار شما پر ثمر شود. خط مشی سازمانی ما، تعهد در خدمات و اجرای صحیح قوانین مارکتینگ و کسب و کار برای شما عزیزان می باشد.
یک خبرنامه در ابتدا یک تعهد بزرگ به نظر می آید و ممکن است نگران این باشید که محتوای ارزشمند برای ارائه ماهانه در اختیار نداشته باشید. هرچه سریع تر بتوانید خوانندگان را از صندوق ورودی ایمیل خارج کنید، کمتر مجبور خواهید شد با سایر کمپین های ایمیلی رقابت کنید. فهرستی از نام های محبوب خود درست کنید و سپس از همکاران، دوستان و مشتریان خود سوال کنید کدام عنوان را انتخاب می کنند.
در اینجا باید لیست ایمیلی را که قبلا ایجاد کرده اید از منوی کشویی انتخاب کنید. شما باید یک عنوان برای فرم خود ارائه دهید و سپس به «فرم ثبتنام خبرنامه» بروید و روی دکمه «استفاده از الگو» کلیک کنید. این به شما امکان می دهد از فرم ساز کشیدن و رها کردن WPForms برای ایجاد فرم ثبت نام در خبرنامه خود استفاده کنید. این فرصت شما برای تحت تاثیر قرار دادن آنها است، بنابراین آنها مشتاقانه منتظر خبرنامه ایمیل بعدی شما هستند.
تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم میرساند. برای افزودن فرم عضویت opt-in به وبسایت خود باید به این ترتیب پیش بروید. میتوان برای وارد شدن به صفحهای که فرم در آن قرار دارد از “link” استفاده کنید یا اینکه کدهای HTML مربوط به فرم را در سایت قرار دهید (سادهترین راه استفاده از گزینه “iframe” است). Fold خطی فرضی در سایت، اپلیکیشن و هر نوع محتوای آنلاین است که محتوای بالای صفحه را بدون نیاز به scroll کردن نشان میدهد. با قرار دادن اطلاعات ضروری بالای Fold و نوشتن مطالب کماهمیتتر در پایین خبرنامه، مطمئن باشید مخاطبان توجه بیشتری به مطالب مورد نظر شما خواهند کرد. برای اینکه خبرنامه شما برای مخاطب، دارای اعتبار و قابل یادآوری باشد، باید مطابق با هویت برندی که در وبسایت یا بلاگ خود معرفی میکنید ایمیلتان را طراحی کنید.
پس برای افرادی که از سرویس Sendwithus برای ارسال خبرنامه استفاده می کنند این قالب ها می توانند بسیار موثر باشند. بیشتر بازاریابان به فکر راهحلی هستند که بتوانند مشتریان و مخاطبان خود را به بهترین شکل درگیر خود کنند، محصولاتشان را بفروشند یا حداقل به نحوی کسبوکار خود را در ذهن آنها ماندگار کنند. یک روش کمهزینه و تاحدودی رایگان وجود دارد که میتوانید به وسیله آن مشتریان خود را از اخبار دست اول کسبوکارتان باخبر کنید. در این مقاله سعی میکنیم اصول اساسی نوشتن ایمیل خبرنامه را آموزش دهیم. بیشفروشی (Upselling) و فروش مکمل (Cross-Selling) روشی است که در آن فروشنده، مشتری را متقاعد میکند محصول یا خدماتی اضافه و جانبی را بخرد یا دریافت کند.
این دادهها، منابع خوبی برای بهینهسازی خبرنامههای آینده شما هستند؛ زیرا به شما نشان میدهند که کدام عناصر خبرنامه خود را میتوانید اصلاح کنید. حواستان باشد که دادهها و آمار ایمیل را درست بخوانید تا بهخوبی تشخیص دهید که چه چیزی باید بهبود پیدا کند. اگر نرخ باز کردن ایمیل پایین است، شاید خط موضوع یا توضیحات پیشنمایش به اندازه کافی واضح نیست. همچنین اگر تعداد زیادی از کاربران لغو اشتراک کردهاند، نگاهی دیگر به لیست مخاطبان بیندازید یا سعی کنید لیست مخاطبانتان را در بخشهای خاصتری دستهبندی کنید تا هدفگذاری دقیقتری داشته باشید. اولین قدم برای ایجاد یک خبرنامه، طراحی یک قالب برای ایمیل خبرنامه است که میتوانید انواع مختلف آن را بسازید یا از وبسایتهای فروش قالب ایمیل تهیه کنید.
بهتر است در طراحی قالب از فوتر (Footer) استفاده کنید تا ضمن قرار دادن اطلاعاتی مانند آدرس، امکان لغو ارسال خبرنامه در آن قسمت وجود داشته باشد. PopupBuilder یکی دیگر از افزونههای فرمساز است که با استفاده از فناوری exit-intent ایمیلهای بیشتری را در لیست شما قرار میدهد. نکته مهم در استفاده از PopupBuilder علاوه بر داشتن سیستم ارسال ایمیل یکپارچه، امکان استفاده از ویدئوهای پاپ آپ (popup video) است. مطمئن شوید {سئو مگ|} که به هویت برند خود وفادار ماندهاید و به مخاطبان خود فکر میکنید.
همچنین لینک عضویت در خبرنامه را در پروفایل شبکههای اجتماعیتان قرار دهید. برای آنکه بتوانید چند لینک در بیو سایت خود قرار دهید، میتوانید از ابزار رایگان درج چند لینک در بیو به نام بهلینک استفاده کنید. با این حال، شما صاحب پلتفرمهای شبکههای اجتماعی نیستید و بهتر است روی رسانهها و کانالهای ارتباطی متعلق به خودتان، سرمایهگذاری بیشتری انجام دهید. غولهای شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و فیسبوک دسترسی مخاطبان به شما را محدود میکنند.
استفاده منظم از خبرنامه ایمیل شما را در دستیابی به اهداف زیر یاری می کند. ساخت خبرنامه ایمیلی نیز مانند هر کار دیگری روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد زیرا شما قطعاً نمی خواهید مشتریان خود را با ایمیل هایتان کلافه کنید. در صورتی که شما یک تجارت الکترونیکی دارید مطمئناً می دانید که این امر تا چه اندازه می تواند بر فروش و حاشیه سود شما تأثیر بگذارد. بنابراین انجام این کار آن چنان که به نظر می رسد ساده و آسان نیست و نیازمند یک استراتژی قوی است.
اما آیا راهاندازی ایمیلِ خبرنامه، گام مناسبی برای کسبوکار شماست؟ در بخش بعد به پاسخ این سوال خواهید رسید. اگر علاقه مند هستید، می توانید از راهنمای مفید ما در مورد نحوه دریافت شماره تلفن کسب و کار مجازی رایگان برای کسب و کار کوچک خود نیز استفاده کنید. قوانین ضد هرزنامه در بسیاری از کشورها فرستنده را ملزم می کند که آدرس ایمیل فرستنده دقیق، آدرس فیزیکی کامل و پیوند لغو اشتراک را در پیام ایمیل ارائه دهد.
برای مثال، وبسایت ایوند (Evand.com) با توجه به علاقه و سلایق کاربران، در خبرنامههای ایمیلی خود آنها را از رویدادهای مختلف در زمینه علاقهمندیهایشان باخبر میکند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به راحتی یک خبرنامه ایمیل بسازید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد نحوه افزودن اعلانهای فشار وب برای ارتباط با بازدیدکنندگان پس از خروج از وبسایت خود مشاهده کنید. با توجه به پیامرسانی بسیار هدفمند و پیشنهادات شخصیشده، ایمیلهای پرفروش معمولاً عملکرد بهتری دارند.
با این حال، آنها همچنین به شما اجازه می دهند تا به صورت دستی آدرس ایمیل را اضافه کنید. اگر از این ویژگی سوء استفاده کنید و آدرسهای ایمیل را از منابع تصادفی اضافه کنید، پیامهای شما به اسپم تبدیل میشوند. دلیل اصلی این کاهش، بهبود فناوریهای تشخیص و پیشگیری از هرزنامه است که توسط ابزارهای بازاریابی ایمیلی استفاده میشود. یکی از گفته های رایج در بین بازاریابان دیجیتال این است که “پول در لیست است”.
در صورت لزوم باید وارد سیستم شوید، سپس روی دکمه «مجاز» کلیک کنید تا WPForms به حساب Constant Contact خود دسترسی داشته باشد. هنگامی که از شما خواسته شد، باید روی دکمه “ادامه” کلیک کنید و Constant Contact تأیید می کند که هیچ مشکلی در کمپین وجود ندارد و سپس آن را فعال می کند. در مرحله بعد، از شما خواسته می شود فعالیتی را انتخاب کنید که ایمیل را راه اندازی می کند. پس از کلیک بر روی دکمه “ذخیره”، Constant Contact لیستی را برای شما ایجاد می کند. برای مدت طولانی، غول های تجارت الکترونیک به طور موثر از ایمیل برای تبدیل بازدیدکنندگان معمولی به خریداران استفاده می کردند.
و خبرنامهی ایمیلی بهترین راه برای اطلاعرسانی در مورد نقاط عطف، جوایز و اخبار خوب شرکت است. هنگام ارسال خبرنامه ها، شما همیشه باید یک فرستنده را با دامنه خود وارد کنید تا شناسایی شما توسط مشتری آسان باشد، در غیر این صورت ، بسیاری از خوانندگان ایمیل شما را باز نمی کنند. ذکر نام شرکت شما در ارسالی که انجام می شود بسیار مهم است زیرا ممکن است علاقه به خواننده را با ارزش تر و شناخته شده تر نشان دهد. در نهایت، باید به یاد داشته باشید موفقیت در این زمینه نیازمند زمان و تلاش زیادی است؛ اما با استفاده از استراتژیهای مناسب، میتوانید خبرنامه خود را به یک منبع درآمد پایدار تبدیل کنید.
حال که ایدههایی برای تولید محتوا دارید وقت آن رسیده به این مبحث بپردازیم که چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید تا خبرنامهی ایمیلی موفقی داشته باشید. یک فرم ثبتنام در سایتتان قرار دهید که اطلاعات تماس و هر دادهای که میتواند به دستهبندی بهتر و شخصیسازی بهینهتر ایمیلها کمک کند را از کاربران دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد توصیه میکنیم مقالهی روشهای جمع آوری ایمیل را مطالعه نمایید. از طریق دکمههای به اشتراک گزاری مطلب در شبکههای اجتماعی در خبرنامهی ایمیلیتان، کاربرانتان متوجه میشوند برند شما حضور فعالی در وبسایتهای ارتباطجمعی دارد. از طرفی، از طریق ایمیل شما میتوانید پیش از هدایت مشتریان به شبکههای اجتماعی تعاملتان با آنها را شروع کنید. پیشرفت در اتوماسیون ارسال ایمیل کار را برای بازاریابان راحت کرده است چراکه آنها میتوانند پیامها را شخصیسازی کنند.
این ابزار توسط شرکت Campaign Monitor طراحی شده و قصدش آسان کردن فرایند کدنویسی برای طراحان بوده است. اگر که قصد دارید خبرنامه ایمیلی خود را از پایه طراحی کنید مطمئنا این ابزار باید در جعبه ابزار شما قرار بگیرد. قبل از متعهد شدن به برنامه ارسال خبرنامه، باید مطمئن شوید که آن برنامه قابل دستیابی است. درست است که لغو اشتراک چیزی نیست که در راستای هدف شما باشد، اما اگر میخواهید مشترکهای فعالی داشته باشید، توجه به این نکته ضروری است. بدین منظور از عبارات مبهم مانند «ارتباط خود را با تغییر دهید» استفاده نکنید. داشتن یک روش آسان برای لغو اشتراک به شما این اطمینان را میدهد که ایمیل شما در لیست اسپم قرار نمیگیرد.
این مرحله، آخرین مرحلهای است که قبل از ارسال خبرنامه باید طی کنید. همچنین آخرین فرصت برای اطمینان پیدا کردن از اینکه همه تنظیمات و محتواها را درست درج دادهاید و چیزی را از قلم نینداختهاید. در این مرحله باید خبرنامه ایمیلی را یک بار برای خود بفرستید و همه چیز را چک کنید. به محض اینکه از درستی همه چیز مطمئن شدید، روی گزینه “schedule” برای تعیین زمان ارسال، کلیک کنید. در این سبک، نتیجهگیری یا اطلاعات نهایی در ابتدای متن میآیند و در ادامه، سایر جزئیات عنوان میشوند.
این افزونه به عنوان یک رابط بین سایت وردپرس شما و OptinMonster عمل می کند. باید به برگه انتشار بروید و وضعیت انتشار کمپین را به «انتشار» تغییر دهید. فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید تا تمام تنظیمات کمپین شما ذخیره شود.
اگرچه یک نام هوشمندانه می تواند جذاب باشد، اما مهم است که توصیفی باشد. شما زمان محدودی برای متقاعد کردن خوانندگان وبسایت خود برای ثبت نام در خبرنامه دارید. ممکن است درک یک نام هوشمندانه زمان بر باشد و درنتیجه بخشی از مشترکین را از دست دهید. این بدان معنی است که احتمال نرسیدن ایمیل به دست مخاطب شما یک به چهار است. اینکه چه شیوههایی در پیش بگیرید بستگی به برند شما، جامعۀ هدف شما و استراتژیهای مارکتینگی برند شما دارد. بعد از گذاشتن وقت بسیار برای تهیۀ خبرنامه، بدترین اتفاق این است که لینک موجود در خبرنامه کار نکند.
آیا میخواهید برای وبسایت، وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی خود، خبرنامه ایمیلی بسازید؟ ساخت خبرنامه ایمیلی به شما کمک میکند ارتباطتان را با مشتریان بالقوه و بالفعل خود به شکل بهتر و قویتری حفظ کنید. همچنین باعث میشود کاربرانتان دوباره به وبسایت شما سر بزنند و آنها را به خرید مجدد از شما ترغیب کند. بسیاری از افراد تازهکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ، ساخت خبرنامههای ایمیلی را کار سختی میدانند؛ شاید به این دلیل که احساس میکنند این کار، بیش از حد تخصصی یا وقتگیر است.
در اینجا چند دلیل عالی وجود دارد که ممکن است کسی بخواهد در خبرنامه شما شرکت کند. برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه افزودن ارتقاء محتوا در وردپرس را ببینید . با فرمها و مکانهای مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را میگیرد. در اینجا ما برخی از نکات خود را که آزمایش شده و کارآمد هستند به اشتراک می گذاریم. در نهایت، باید تصمیم بگیرید که آیا ایمیل را فورا ارسال کنید یا برای ارسال آن برنامه ریزی کنید. OptinMonster اکنون جزئیات حساب Constant Contact شما را دریافت می کند.
همین که اهداف خبرنامه ایمیلی خود را مشخص کردید، بهتر میتوانید به محتوا و استراتژی خود فکر کنید. موسسات آموزشی نیاز دارند از سمت دانشجویان، دانشآموزان، استادان، والدین و کسب و کارهای محلی حمایت شوند. فرقی ندارد هدف موسسه فروش محصولات آموزشی، جذب دانشجو، فعالیتهای دیگر باشد؛ ایمیل ارزانترین و مستقیمترین راه ارتباطی برای مدارس و دانشگاهها است. خبرنامههای هفتگی و ماهانه معمولاً محبوبترین خبرنامهها هستند؛ اما به این معنی نیست که این نوع خبرنامهها برای کسبوکار شما بهتر جواب میدهند.
اگر مخاطبان شما در دسته سرمایهگذاران هستند، خبرنامه شما باید حرفهای و در پالت رنگی خنثی باشد. البته میتوانید گاهی از رنگهای برند لوگوی خود برای تماسها، پیوندها و … در قالب طراحی نیز استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که رنگهای شما تضاد خوبی با پسزمینه داشته باشند تا راحتتر خوانده شوند.
یا بهترین سایز تصویر را انتخاب کنید یا اصلا عکس نذارید؟ این رویه به این سادگی هم نیست. با توجه به تغییرات در پهنای صفحه نمایش، تنوع دستگاه ها و مگ سئو رزولوشن ها و عادت های مشتری در زمینه جستجو در اینترنت، پیدا کردن سایز تصویر ایده¬آل مانند قبل راحت نیست. باید کاری کنید که مخاطبین خودشان را در محتوای شما ببینند نه اینکه آنها را غریبه فرض کند. مثلا اگر مشترکین شما سن بالاتری دارند، نباید از تصاویری استفاده کنید که رده سنی متفاوتی دارند یا فقط تصاویر افراد نوجوان در آنها باشد. ساخت خبرنامه ایمیلی یکی از پایههای حیاتی رشد و پایداری هر کسبوکار در دنیای دیجیتال امروز است. آنچه تا اینجای مقاله گفته شد، تنها چند مورد از موقعیتهایی است که ساخت خبرنامه ایمیلی به کمک کسب و کارها، افراد و سازمانهای مختلف میآید.
این خبرنامه با ارائه محتوای جذاب و مرتبط، توانسته است توجه بسیاری از خوانندگان را جلب کند. این موفقیت نهتنها به دلیل محتوای خوب؛ بلکه بهخاطر استراتژیهای هوشمندانه بازاریابی و جمعآوری دادهها بوده است. چرا لیستسازی اینقدر مهم است؟ لیست ایمیل خود را بهعنوان راه ارتباطی مستقیم با مخاطبانتان در نظر بگیرید. برخلاف رسانههای اجتماعی که الگوریتمها میتوانند دسترسی شما را محدود کنند، لیست ایمیل امکان میدهد مستقیما با مشتریان ارتباط برقرار کنید. در این مقاله، بینشهایی در مورد اهمیت ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی و اینکه چگونه خودکارسازی این فرایند میتواند آن را آسانتر از همیشه کند، به اشتراک گذاشته میشود.
{اگر لیست ایمیل شما به سرعت رشد می کند، می توانید با اجاره لیست ایمیل خود درآمد کسب کنید. هنگامی که سعی می کنید محصولات خود را بفروشید، فرمول “Value Value Value Pitch” را در ذهن خود نگه دارید. این نشان می دهد که شما باید سه برابر بیشتر از میزان فروش خود ارزش ارائه دهید.
{میل تاز از سری سرویسهای ارسال ایمیل انبوه ایرانی است که اطلاعات خوبی در مورد بازخورد ایمیل به شما میدهد. میتوانید میزان نرخ باز شدن ایمیل و کلیک روی لینک ایمیل را با کمک میل تاز بررسی کنید. همچنین، برای طراحی قالب ایمیلهای خبرنامه میتوانید به روش drag and drop عمل کنید. بلافاصله بعد از اضافه کردن ایمیل یا شماره همراه توسط کاربر، در منوی خبرنامه پنل مدیریت اطلاعات کاربر نمایش داده میشود. شما میتوانید با کمک سرویسهای خبرنامه ایمیلی به راحتی برای مشترکین وب سایت ایمیل ارسال کنید. بیشتر توسعه دهندگان برای ارسال ایمیلهای خبرنامه از سرور خودشان استفاده میکنند.
بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن آسان فرم های ثبت نام خبرنامه به سایت وردپرس خود بیاندازیم. ما دو روش را به شما نشان خواهیم داد و شما می توانید یکی یا هر دو را با هم انتخاب کنید. از این پس، تمامی کاربران جدیدی که به لیست ایمیل شما ملحق می شوند، پس از ثبت نام، این ایمیل را دریافت خواهند کرد.
همانطور که می دانید امروزه خبرنامه یکی از ابزار اصلی بازاریابی از طریق ایمیل ( ایمیل مارکتینگ ) می باشد و همانطور که از نام آن پیداست، آن ها اغلب حاوی اخبار و به روزرسانی های مختلف هستند. در واقع هدف آن ها از ساخت خبرنامه ایمیلی این است که مخاطبان را درگیر کسب و کار کنند و با آن ها تعامل بیشتری داشته باشند. در صورت استفاده صحیح از آن، می توانید برای کسب و کار خود نتایج چشمگیری را با قیمت بسیار مقرون به صرفه به وجود آورید.
استفاده از خبرنامههای ایمیلی روشی کمهزینه و مناسب برای رساندن پیام شما به مخاطبان است. این خبرنامهها علاوه بر اخبار سازمان میتوانند شامل اطلاعات مختلف در رابطه با سازمان یا برند شما باشند. برای مثال، خبرنامهها میتوانند مخاطبان را به خواندن مطالب کاربردی و آموزشی، تازههای صنعت یا مطلع شدن از محصولات و خدمات جدید هدایت کنند. پسازآنکه لیست ایمیلتان را ایجاد کردید، وقت آن رسیده است که یک قالب ایمیل جذاب و کاربرپسند انتخاب کنید. بجای آنکه هر بار یک ایمیل را از صفر طراحی کنید، از یک قالب خبرنامهی ایمیلی استفاده کنید تا در زمان صرفهجویی شود.
در دنیای امروز، ما شاهد تغییری بزرگ از رسانههای سنتی به خبرنامههای دیجیتال هستیم. این تغییر نهتنها به دلیل پیشرفتهای فناوری؛ بلکه بهخاطر نیاز به ارتباطات موثرتر و شخصیتر است. این فرصتی است تا بهروزرسانیها، تبلیغات و محتوای ارزشمند را به اشتراک گذاشته و ارتباط خود را پرورش دهید. بله، پس از پرداخت هزینه می توانید از طریق حساب کاربری بخش صدور فاکتور رسمی، درخواست خود را مطابق با سفارش ثبت شده و اطلاعات صحیح تجاری خود تکمیل و ارسال نمایید. درخواست شما پس از انجام توسط واحد مالی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
از آنجا، شما می توانید یک قالب ایمیل تهیه کنید که متناسب با برندینگ شما باشد. از رنگ های برند خود استفاده کنید، لوگوی خود را بکار ببرید و پیمایش خبرنامه خود را آسان کنید. بنابراین، بهترین تعداد تکرار ارسال چند وقت یکبار است؟ خبرنامه ماهانه رایج ترین مورد است، زیرا نه مخاطب را آزار می دهد و در عین حال محتوای تازه ای را در اختیار او قرار می دهد. محتوای داخل خبرنامه شما باید بسیار مرتبط با مخاطب شما باشد و ارزش فوری را به آن ها انتقال دهد.
کسبوکارهای آنلاین با ارسال خبرنامه ایمیلی و اطلاعرسانی درباره محصولات یا خدمات خود میتوانند گوی سبقت را از رقبا بربایند و به برترین برند در ذهن مشتریان تبدیل شوند. هدف خبرنامهها این است که خوانندگان را با محتوای آموزشی و تبلیغاتی یا حتی گاهی محتوای بصری خود تشویق به خرید کنند. حالا که دانستید خبرنامه ایمیلی چیست، در ادامه قصد داریم به فوتوفنهای تهیه و تنظیم این نوع خبرنامه بپردازیم و از مهمترین نکات تدوین خبرنامههای آنلاین برایتان بگوییم.
درواقع هدف ایمیل خبرنامه باید با هدف اصلی کسبوکار شما گره خورده باشد. تعداد کسانی که ایمیل شما را باز میکنند میتواند نشانه عملکرد خبرنامه باشد، اما نباید این عدد هدف اصلی شما قرار گیرد. کسبوکارهای آنلاین میتوانند با استفاده از بازاریابی خبرنامه برند خود را در ذهن مصرفکننده ماندگار کنند، اعتبارشان را افزایش دهند و همچنین از خوانندگانی که به محصولاتشان علاقهمند هستند را بیابند. خبرنامههای موفق، مخاطبان هدف خود را مشخص میکنند، به خوانندگان دلیلی فریبنده برای اشتراک میدهند، یک برنامه و قالب ثابت ایجاد میکنند و محتوای مفیدی را برای مخاطبان خود جمعآوری میکنند. در مرحله سوم، مخاطبانی که قرار است خبرنامه شما را دریافت کنند انتخاب و دستهبندی خواهند شد. لیست مربوط به مخاطبانی را انتخاب کنید که از طریق فرم موجود در وبسایت در خبرنامه شما عضو شدهاند.
همچنین میتوانید برای خرید یک محصول از طریق ارائه تخفیف یا پیشنهادات ویژه، انگیزه ایجاد کنید. ارسال خبرنامه باید از طریق ابزار ایمیل مارکتینگ انجام شود که به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به صوت سریع با گیرنده پیام ارتباط برقرار کنید. شما می توانید با هدف کسب آگاهی و وفاداری بیشتر از خوانندگان نسبت به مارک و یا فروش بیشتر ، ایمیل ارسال کنید. در مورد گرفتن اطلاعات مخاطبان ، این تنها از طریق برخی ابزارها مانند فرم ها ، صفحه های فرود یا صفحات فشرده امکان پذیر است. همانطور که در ایتدا گفته شد کسب و کار ها از خبرنامه ها برای اطلاع رسانی به مشترکان خود در مورد اخبار و به روزرسانی های اخیر ، ایمیل ارسال می کنند.